Co je to dagu?

Dagu je nákupní tržiště, kde je možné zakoupit zajímavé výrobky z oblasti potřeb pro domácnost, hobby, ale i další. Dagu slouží jako platforma, která zprostředkovává nákup mezi zákazníkem a dodavateli. Především se zaměřujeme na zboží nějakým způsobem jedinečné, nevšední a praktické.

Není zboží na dagu nějak podezřele levné?

Naším cílem je nabízet produkty za dostupné ceny. Tím, že spolupracujeme přímo se zahraničními dodavateli, daří se nám cenu snížit na minimum. Zboží necháváme zasílat dodavatele přímo na zákazníkovu adresu, což nám umožňuje nabízet produkty s velkou slevou oproti doporučovaným maloobchodním cenám.

Čím to, že si může dagu dovolit neúčtovat dopravné?

Spolupracujeme přímo s dodavateli, odpadají tedy náklady na distributorské firmy. Dodavatelé zasílají zboží přímo našim zákazníkům. Díky tomu ušetříme a jsme schopni nabídnout dopravu zdarma.

Takže zboží musí projít přes celní úřad?

Zboží prochází přes celní úřad. Ve velké většině případů spadají výrobky do bezcelního režimu, projdou tedy bez povšimnutí. Pokud se stane, že je vyměřeno zákazníkovi DPH nebo CLO, všechny tyto náklady kompenzujeme. Více informací najdete v sekci Co dělat, když …

Můžu zrušit objednávku?

Ano, zrušit objednávku je možné ještě před jejím zaplacením. Stačí nás o tom informovat emailem na info@dagu.cz.

Poté, co je zboží zaplaceno, je ihned automaticky objednáno u našeho dodavatele a odesláno na Vaši adresu. Zrušit objednávku je pak možné tak, že vyčkáte na doručení zboží, poté jej zašlete na naši adresu a my Vám vrátíme peníze.

Kde najdu doklad a záruční list?

Doklad o zaplacení je Vám zaslán emailem po obdržení platby. Tento doklad zároveň slouží i jako záruční list.

Kdy mi zboží bude doručeno?

Naše ceny mohou být tak nízké především z důvodu, že necháváme zboží zasílat ze skladů zahraničních prodejců zdarma přímo na Vaši adresu. V 99% případů trvá doručení 10-30 dní od objednání, v naprosté většině případů je však zboží doručeno už za cca 2 týdny. Maximální přípustná doba dodání je 60 dní. Pokud ani do této doby zboží nedorazí, vrátíme Vám peníze.

Je možný osobní odběr?

Jelikož necháváme zasílat zboží ze zahraničních skladů rovnou na Vaši adresu, nelze využít možnosti osobního vyzvednutí.

Jak můžu za zboží zaplatit?

Za zboží lze zaplatit platební kartou pomocí zabezpečené platební brány, anebo převodem na náš bankovní účet, příp. složenkou na poště. Po vytvoření objednávky prosím vyčkejte na email s platebními instrukcemi.

Můžu zaplatit složenkou?

Ano, platba složenkou typu A je možná. Po vytvoření objednávky prosím vyčkejte na email s platebními instrukcemi.

Proč nemůžu zaplatit dobírkou?

Snažíme se zákazníkům nabízet co nejlepší ceny, proto necháváme zboží zasílat ze zahraničních skladů zdarma přímo na Vaši adresu. Platba dobírkou není v této situaci reálná, proto nabízíme pouze platbu předem.

Můžu vrátit zboží bez udání důvodu?

Ano, u nás platí klasická 14 denní lhůta na vrácení zboží bez udání důvodu. Pokud se rozhodnete výrobek vrátit, zašlete nám toto rozhodnutí emailem na info@dagu.cz a následně poštou i samotný výrobek. Jakmile jej obdržíme, bezodkladně Vám vrátíme peníze.

Kdo platí poštovné při vrácení zboží?

V případě vrácení zboží na naši adresu platí poštovné zákazník.

Jak můžu reklamovat zboží?

Pokud má výrobek vadu, zašlete nám prosím tuto informaci s popisem a pokud možno i fotografiemi na info@dagu.cz. Následně se s Vámi dohodneme na vrácení výrobku a vrácení peněz. V mnoha případech se nám podaří reklamaci vyřešit i bez nutnosti zaslání poškozeného výrobku na naši adresu.

... mi přišel dopis z celního úřadu?

Zásilky jsou téměř ve všech případech odbavovány v bezcelním režimu. Pokud je přesto zásilka zadržena k celnímu projednání, není třeba se nijak znepokojovat. Pokud tedy přijde výzva České pošty, je třeba doložit 3 doklady.

1. Doklad o koupi – ten najdete v emailu s potvrzením o zaplacení
2. Doklad o zaplacení – postačí obrázek z internetového bankovnictví, příp. kopie ústřižku složenky
3. Vyplnit plnou moc k proclení Českou poštou

Následně dokumenty zašlete emailem na sklad.praha120@cpost.cz a do předmětu emailu uveďte skladové číslo a podací číslo zásilky, ta jsou uvedena ve výzvě. Dokumenty je rovněž možné zaslat poštou na adresu Pošta Praha 120, odbor celní deklarace, Plzeňská 139, 220 00, Praha 5 – Košíře.

Pokud bude vyměřen celní dluh, zaplatíte při převzetí zásilky na Vaší poště. Doklad o poplatku poté prosím naskenujte a pošlete nám na info@dagu.cz. Veškeré náklady na celní řízení Vám kompenzujeme. Celní řízení je rychlé, trvá jen několik dní.

... doba dodání uplynula a zboží nedorazilo?

Doručení zpravidla trvá 10-30 dní od objednání, v období vysokého vytížení (např. předvánoční čas) se však může prodloužit. Pokud uplynula maximální lhůta 60 dní, zažádejte prosím o vrácení peněz na email info@dagu.cz.

... mi přišlo jen část zboží?

Pokud Vaše objednávka obsahovala více kusů zboží a Vám přišla jen část, není třeba se znepokojovat. Pravděpodobně jsme objednali u více dodavatelů a zbylé kusy přijdou brzy samostatnou zásilkou.